"כל מי שיעמוד בראשות יש עתיד אני לא אדבר איתו"

הורגשתי מותקף אישית. אין שום שר שמקבל כזה יחס. האם שר הביטחון צריך להתפטר כי יש פיגוע? או שר המשטרה? הם חתכו את רוב הדברים שאמרתי
דוד קורצוייל 9 Comment on "כל מי שיעמוד בראשות יש עתיד אני לא אדבר איתו"

ישיבת חברון: 1400 בחורים שלומדים, ואפילו אחד מהם לא הפנה את ראשו אליי כשנכנסתי • מזון בריא: בסוף גם יהיה מזון בריא וגם ראשי הישיבות יסתדרו עם התקציב • לפיד: רק ביום רביעי שעבר הוא ומפלגתו שוב העלו את כל ההצעות האנטי דתיות

השר יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
הורגשתי מותקף אישית. אין שום שר שמקבל כזה יחס. האם שר הביטחון צריך להתפטר כי יש פיגוע? או שר המשטרה? הם חתכו את רוב הדברים שאמרתי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יעקב ליצמן שוחח אמש עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ואמר כי "לראות את הלימוד בישיבת חברון זה מרגש ומדהים. 1400 בחורים שלומדים, ואפילו אחד מהם לא הפנה את ראשו אליי כשנכנסתי לבית המדרש. זה מקום תורה אמיתי בלי פוליטיקות, אני ממליץ להביא לשם את כל הפולטיקאים החילונים שיראו מזה תורה".

הוא התייחס לראיון הנוקשה שעבר אצל מגישת התקשורת דנה וויס ואמר "הורגשתי מותקף אישית. אין שום שר שמקבל כזה יחס. האם שר הביטחון צריך להתפטר כי יש פיגוע? או שר המשטרה? הם חתכו את רוב הדברים שאמרתי".

על המזון הבריא בישיבות הוא הצהיר כי הוא "יוכנס, בלי תלות תקציבית. הוקם צוות שיבדוק איך עושים את זה. בסוף גם יהיה מזון בריא וגם ראשי הישיבות יסתדרו עם התקציב. הקשר האישי עם הגר"ד כהן הביא שורה של דברים לדיון על הפרק, בהם גם נושאים שקשורים למשרד החינוך ואני לא מעוניין לפרט".

ומתי הוא יסלח ללפיד? "לפיד מתנצל? אומר שטעה? רק ביום רביעי שעבר הוא ומפלגתו שוב העלו את כל ההצעות האנטי דתיות. יום אחד הוא מבקש סליחה יום למחרת שוכח. כל מי שיעמוד בראשות יש עתיד אני לא אדבר איתו. זה לא לפיד האיש, זה ראש המפלגה".



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    ומי קרא ללפיד אח והתנהג אליו כאח וגם היום הוא ממשיך את דרכו במשרד החינוך? נפתלי בנט! ולבנט ליצמן קורא חבר! אז הכל פופוליזם!

  2. 8

    בנתיים ליצמן הוכיח שהוא עומד מאחורי המילים שלו.
    נקווה שההפגנות שלו על לפיד / ראש מפלגת "יש עתיד" יועילו…

    1. אריה הזקן – הגיע העת כי תפרוש לפנסיה. דעתך לא צלולה במיוחד. ליצמן מנהיג של פרזיטים עוכרי ישראל שחולבים את המדינה עד עצם ולא רואים אף חילוני ממטר. מבחינתם חילונים זה גויים שאותם צריך לנצל. הם גזענים ברמות

      1. סליחה? מי חולב את מי? אתם החילונים שהטלתם על כל השיברים במדינה, גם על תקציבי ממשלה
        שם יושבים פקידים שלכם שמנתבים את הכסף לחילונים וחוסמים אותו לחרדים, וגם במקומות תעסוקה, אתם לא מאפשרים
        לחרדים להתפרנס בכבוד אלא רק אם יפשטו את בגדיהם וילבשו את צורה בהמית! רוב משאבי המדינה יוצאים במחלבה לבורות הביבין שלכם מקומות הבילוי המתועבים, לספורט האלים שלכם, לאלימות במשפחה למלחמה בסמים ולהחזקת בתי כלא שמלאים בעבריינות מבית היוצר שלכם! כאשר הכסף הגדול ביותר מנותב למשרד החינוך שנותן לחרדים פחות מ-10% מחלקם היחסי באוכלוסיה. ועוד יש לכם את החוצפה לדבר על מי חולב את מי ועל פרזיטים תתבישו לכם! במה אתם בכלל יהודים?

  3. 7

    נתניהו יותר הכה את החרדים מלפיד ואותו לצמן מלקק

  4. 6

    החרדים אומרים שלפיד שונא חרדים. אבל מתברר שהחרדים הם אלה ששונאים את לפיד ולא ההפך.

    1. נראה אותף, 50 שנה יקראו לך פרזיט ומשתמט, יציקו לך בארסיות איפה הכסף?? בזמן שאתה יודע שמאז קום המדינה אתה לא מקבל תקציב שוויוני ועל הפירורים שאתה מקבל עוד אומרים שעושים לך טובה, אז איך תגיב??? התרגלתם לחשוב שאנחנו שק חבטות, אז זהו שלא!
      אנחנו לא שק חבטות, ואנחנו בשלב של מעבר מספיגה להתקפה, לא נסבול יותר יחס מתנשא ומזלזל! לא נקבל אפוטרופוסים על חינוך ילדינו! לא נקבל את דרישתכם לכפות עלינו לשנות את אורח חיינו על ידי גיוס בכפיה לצבא מלא פריצות זימה, ומלא אבטלה סמויה וגלויה (חצי מהצבא הרי מיותר, בשביל מה צריך בנות בצא? רק בשביל ליצור כור היתוך שבו יש מצב של התפקרות, כדי שחס וחלילה הצבא לא יהיה צבא יהודי אמיתי), פעם הסיסמא אצל השמאל הייתה חיה ותן לחיות, היום גם משמאל וגם מהימין (שבגד בחרדים) אומרים חיה רק איך שאנחנו רוצים לחיות!! על זה המאבק!

  5. 5

    אלי תרגע אתם חיים על חשבון משלם המיסים החרדי בעיקר המיסים העקיפים מה שאני קונה במרכול ביום אתה לא קונה בחודש

    1. זה חדש לי. שהחילוני חי מכספי המיסים של החרדי .. מעניין איזה רב לימד אותך. ומעניין האם למדת את זה בזמן שהיתה צריך להתגייס..